Bebegmvebenn daha önce herhangi bi mama içmediği için tadını bilmiyordu alerji mamasınıda direkt içmişti o yüzden sorun yaşamadık şükür, ama doktor mamayı yaptıktan sonra bi süre ağzı açık bekletmeyi önermişti kokusu çıksın diye bide vanilya şurubu demişti işinize yarar umarım☘️