Merhabalar 3 ay 7 günlük bebeğim var ve iki gündür pişik bugün doktoruna götürdüm hem kontrolüde vardı trovazol ve trosy diye iki kremi kullananınız oldu mu geçirdi mi ben normalde de bepantol pişik kremi kullanıyorum sadece 1 haftadır bitti diye temizleyip zeytinyağı ile temizliyordum malum fiyatlar uçuk alana kadar dedim ama hemen pişik oldu yavrum akşamları cok aglıyor iki gündür 😪onu kullanıcam fayda sağlar umarım sizler neler yaptınız olanlar önerilerinizi bekliyorum