Merhaba hanımlar, aylar önce EDS cezası yemişiz, henüz geldi, kontrol hız limiti 70 yazıyor, araç hızı da 78 imiş. %10dan sapma payı var, 1 km ile cezayı yazmışlar sanıyorum. İtiraz etmeyi düşünüyoruz fakat bu konuyla alakalı bilgilendirebilecek birisi var mıdır aramızda veya daha önce benzer durumu yaşamış olan biri?