Sedatmr Tam olarak harfi harfine her yaşadığını yaşadım çok zor bizde yeni 2 aylık olacağız önce sabır dileyip neler yaptığımızı anlatayım.. Öncelikle gazlı bir bebeğim olduğu için doktorun verdiği gaz damlası da işe yaramadığı için (sab simplex) hemen tavsiye üzerine başka bir damlaya geçtim (Little Remedies) düzenli kullanmaya başlayınca bizimde yaptığımız masajlarla gazını çıkarabilir hale geldi fakat bitmeyen bir gaz döngüsü olduğu için başka çözümler aradık misal her gün özellikle akşamları duş aldırdık haftada iki kez şampuan diğer günler ya kovanın içine su koyup içinde beklettik yada kendisini sadece suyla yıkadık.. Daha sonra tabi gaz bitsede uykusu çoook büyük sıkıntıydı hep memede kalmak istiyordu doktorumuzunda tavsiyesiyle bir tane emziği tutturmayı başardık tabi burda da bitmedi hiç birşey :) sonra o hani sallama alışır diyenler varya ben onlara sevgi saygımı iletiyorum.. çocuk öyle uykusuzluktan kıyameti koparır derecesinde ağlarken ne yapabiliriz? Salladık arkadaşım biz.. Gittim bi tane sallanan beşik aldım oh herşey güzel fakat bu seferde tam uykuya dalamadığı için sürekli sallanmak istiyordu yani en azından uykuya geçene kadar.. Ona da bir çözüm bulduk şimdi beşiklere takılan bir aparat var beşiği sallıyor sese de duyarlı bebek ıkk dese hemen hafif hafif sallamaya başlıyor ve bebeğim uyumaya devam ediyor.. Ben onu emzirmek için uyandırıyorum veya gün içinde onun yanından kendim ayrılmak istemiyorum onunla sohbetler ediyorum vs vs.. tam olarak 2 aylık sürecimde 16 kilo verdim her gün ağlıyordum bebeğim ağlıyor ben ağlıyordum bide aptal çevremin aaa bu bebek aç.. bu bebek doymuyor.. sütün yetmiyor.. saçmalıklarıyla uğraşmam da cabası.. şimdi öyle her arayanın telefonunu açmıyorum bebeğimle zaman geçiriyorum.. önce senin toparlanman lazım eşim bana hep öyle dedi mutlu aile, mutlu anne mutlu bebek gerçekten şu kısa sürede kafamın en önemli noktasına kazığım söz.. unutma senin stresli halini bebeğin çook iyi anlıyor ve o daha da strese giriyor.. Umarım bir nebzede olsun faydam dokunur çünkü seni çok iyi anlıyorum