Elifdefnemom Bebeğim 3.5 aylık bir haftadır falan ağlama şekli değişti bir yeri ağrıyormuş gbi ağlıyor bu durumu yaşayan var mı acaba endişeleniyorum yoksa normal mi
Sebihani Elifdefnemom benim kızım da 4,5 aylık. Ağlama şekli bizde de değişti ama ilk başta bi yerleri ağrıyo sandım ama tonu değişti artık böyle ağlıyo uykusu falan geldiğinde.