Bircaykoyicelim nazlimom_ kulak ağrısı yada iltap olsa bebeğiniz çok ağlar. Dişlerinden dolayı yapıyordur.
lalbg nazlimom_ kulakta akıntı var mı kontrol edin varsa doktora götürün. Yüksek ihtimal diştendir kızım da diş döneminde kulaklarıyla çok oynardı.