Tuuuggba Kızlar selam 2 ay 20 günlük bir kaç haftadır gece uykusuna geçeceği zaman 9-12 arası ağlama krizine giriyor susmuyor kolik değil ama hergün aynı saatte yapıyor acaba uyku mu topluyo bi fikriniz var mı
Nurselihiranur Tuuuggba evet uykudan cnm büyük ihtimal psk tuğçe yılmazdan bakın uyku sattlerine birda gaz olabilir gazda akşam daha yoğun oluyor