Ahh bizim için çok zorlu süreçti. Bebeğimle uyuşmazlık vardı. Sezeryan doğum oldu. Eve yüzünden yanlış emzirme yapmışız. Sütüm geliyordu ama yanlış pozisyondan bebek emememiş 3. Gün gittik 23. Sınırda resmen 1 gün yatırdılar. 3 saattte bie 1 saat emzirmek için hastaneye giderdim o dikişli halimle Rabbime çok şükür bana güi kuvvet verdi ilk günden ayaklanmıştım. Kırkımız geçti anca o zaman daha gözümüzün sarılıkları azalmıştıç çok zorlu süreçti. Şimdi de kucak bağımlısı ve memede uyuma bağımlısıyız bu süreç yüzünden.