Merveeemeeliss Arenbebekk valla herşeyi koyuyorum. Brokili bile koymuşluğum var ama bnim ki 7 aylık olcak tadımları geçtik biz salatalık meyveler sebzeler
Arenbebekk NeseA canım biz 4 aylık olduk ben aldım uygundu diye e bebekten ilk tadım zamanlarında 5. Ayda falan doktor tadıma başla dediğinde kullanırsın sanırım
NeseA Arenbebekk ben başladim ek gıdaya canim ondan sordum 5 gün kaldı 5 ay bitmesine:) tesekkur ederim cevabın için canım😘
Gulceninannesi25 Arenbebekk beş aylık başlattı ek gıdaya altı aylıkken verdim ilk sebze tadimlarinj yaptırdım çünkü
Sedanur123 Salatalığın içini koyuyorum yumuşak olan meyveleri koyuyorum mandalinanın dış yüzeyini soyup koyuyorum mesela yumuşak o deliklerden geçebilecek herşey koyulur bende zaten istediği kadar çekiyo içine
Arenbebekk Sedanur123 salatalık mandalina ilk aylarda verilmez diye okudum bir yerde ama doğru mu acabaa