İnek sütü alerjisinden şüphelendi doktor 5 aydır oluk oluk kusuyor çocuk bu seferde raporlu mama yazdı ama bunu hiç sevmedi zar zor biraz içiriyorum ama bunuda kusuyor aynı şekilde hemen 2-3 biberonda gösterir mi etkisini Allah için bilen yazsın çıldırıcam ben 😣