Sinemskrglu 46 günlük kızım var . Huzursuz bi bebek … emziğe alıştırmak istiyorum . Oğlum hemen tutmuştu ama kızım öyle değil . Hep midesini bulandırıyor itiyor diliyle . Önerisi olan var mı ?
koalamiyim Sinemskrglu ben 5 farklı marka denedim. En ucuzunu, pahalısını, uykuya geçerken, uykuda, karnı açken, tokken, ağladığında, üstüne gaz damlası damlattım ama yok tutmuyor. Pes ettim artık🥲
Olimbonii Sinemskrglu Benimkide ayni yapıyordu philips avent kullaniyorum yone ayni sekilde midesi bulanır gibi itiyor emzigi hala arada yapiyor emzigi agzina veriyorum elimi cekmiyorum 1 dakika boyunca boyle emzigi tutuyorum agzinda o itmeye calisiyor ama en son onu kabul ediyor surekli yapa yapa alistirdim simdi yine nadir atiyo emziti bulanır gibi yapiyor midesi hemen 1 dk boyunca elimle agzinda tutuyorum itmeye calissa bile o sırada salliyorum bebeğimi aliyor alıştı gibi bisey suan
Huma_kus34 Sinemskrglu ben emziklere iyi paralar ödedim ama tutmayınca tutmadı oysaki çok heveslıydım
Hatice49 Sinemskrglu benim kızım kolik bir bebekti ettim etmedim tutmadı bende zorlamadım tutmadı diye biraz üzüldüm ama o kadar fazla sıkıntıda çekmedim tutmuyorsa zorlama derim her çocuk farklı işte
Sinemskrglu jasmine16 bende onunla başladım denemediğim kalmadı yine aynı almıyo midesini bulandırıyor
Arenbebekk Tutmuyor kardeeeş tutmuyor oğlum 3 ay 8 günlük doğduğundan beri diliyle itiyor öğürüyor. Kuzenim çocuğuna tiryak ile alıştırdı o tutuyor bende aldım denedim geçen gün tutmadı. Geç kaldım ben onunla alıştırmak için sanırım 😁😁
Arenbebekk Sinemskrglu ben pttavm den aldım canım uyguna almıştım. Aktarda vardır ben çok sordum bulamadım ama internetten aldım 50 tl gibi bişiydi
Sinemskrglu Hatice49 benmki de kolik o nedenle istiyorum zaten az da olsa rahatlatır onu diye ama nafile … sizin kolik durumu ne zaman geçti acaba ?
Alparslan616161 Sinemskrglu silikon emzik kullan bu eski nesilde kullanılan varya bide odaya getirdikleri an verilmesi gerekiyor yoksa sonradan alıştırması zor oluyor Bn eczanede satılan wee nin damaklısını verdim onu kullanıyrz 7 aylık oldu hala 0 6 ay olanını kullanıyor 6 aylık olanı tutmuyor sakız gibi çiğneyip atıyor