Alancha merhabalar. Tahlillerinizi yaptırdıysanız bir sorun olmuyor benim bebeğiminde 2,5 ay kadar sürdü. Doktorumda emzirdikçe devam edecek takılma her şey yolunda demişti sadece gören insanlarla baş etmek zorladı gören sarı bu çocuk onu yap bunu yap bir sürü şey söylediler psikolojik baskı yıldırmıştı. Siz güçlü olun doktorunuzdan başka kimseye takılmayın☺️