Bebeğimin sarılığı hala geçmedi kızlar 1 ay 10 günlük olduk doktora gittik idrar kan ultrason herşeyi yaptırdık anne sütü sarılığı dedi mama vermememi söyledi çocuğumun emmesi beslenmesi gayet güzel kilo alımıda ne zaman geçecek bu aranızda yaşayan varmı bu durumu 🤔🤔