Canselben Urasss13 gazlı bir bebiş değilse ne güzel maşallah, benim hemen uyuması gibi bi şansım yok 🥲
minikoglummmmm Urasss13 benim bebeğim gece 3 saate bir uyanıyor gündüz ise Bir buçuk saate acikiyir kendi kalkiyor