Az önce kızıma balkondan gece olduğunu gösterecektim.gokyuzune bakıyorduk, kapkaranlıkti. Sonra bir anda bizim binanın üstünden bembeyaz bir kuş çok yüksekten uçup gitti . Neydi anlamadım. Sizinle de paylaşmak istedim, kuş muydu yoksa melek mi gördük kızımla?