dere-07 Seherronya beni çağırmadılar bile bende yaşadığım enfeksiyon yüzünden gitmeye cesaret edemedim şükür şuanlık birşey yok bir sorun olursa giderim 😇
Minigiminannesi Seherronya beni çağırmadılar bile bende gitmedim suan bebeğim 9 aylık oldu bi sıkıntı da yok şükür
Minelyade gmznl10 10 günlükken gittim ben alttan baktı hiç bir sorun olmadı rahim kendini daha toplayamadıgından acık oldugu için hiç bişey anlamoyorsunuz korkmayın
Minelyade gmznl10 10 günlükken gittim ben alttan baktı hiç bir sorun olmadı rahim kendini daha toplayamadıgından acık oldugu için hiç bişey anlamoyorsunuz korkmayın
Minelyade gmznl10 10 günlükken gittim ben alttan baktı hiç bir sorun olmadı rahim kendini daha toplayamadıgından acık oldugu için hiç bişey anlamoyorsunuz korkmayın
3children1mom Seherronya Sen ilk sezaryen yaptığın için mutlaka git enfeksiyon falan olur Allah korusun doktora gitmeden bandı sen çıkar
demetdemircioglu Seherronya dikislerinle ilgili sorun varmi dedi yok dedim balma geregi durmadi rahmimde toparlanmisti zaten bakmaz bence