premsesannesi22 Neredeyse bir aydır geçmeyen göğüs ucu yarası ve çatlağı var gümüş kapak kullanıyorum ama ise yaramıyor emzirirken ağlıyorum resmen öneriniz var mı?
Esra26 premsesannesi22 gümüş kapağı nasıl kullanıyorsunuz? Ben hiç çıkarmıyordum, sadece emzirirken. Uçları değmediği için atlete filan biraz rahatlatıyordu beni.
premsesannesi22 Esra26 bende aynı şekilde hiç çıkarmıyorum garmostan kullandım ek olarak ama iyileşmiyor malesef