Merhaba anneler, kızım 2 haftalık. Sarılık olduğu için hastanedeydi 3 gün önce çıktı. 3 gündür galiba kucakta uyumaya alıştı gazını çıkarmak için omzumuza alıyorduk orada uyuyunca yatağa yatirmadik bir kaç kez, sonra da alıştı galiba şimdi yatağına bırakınca debelenip uyanıyor ve ağlamaya başlıyor bir daha da asla uyumuyor kucakta da durmuyor hep hep hep ağlıyor. Hatta omuzumuzda da 1 saat ancak dayanıyor sonra uyanıp yeniden ağlamaya basliyor. Sanki yatağı işkence yeri de orada etlerini kopariyoruz gibi nasıl bir çığlık görseniz… gecem gündüzüme karıştı 3 gündür uyumuyorum ne yapmalıyım deneyimli anneler lütfen yardım edin :(