Bebeğim 27 günlük 10 gün kuvozde kilo almadi daha da kaybetmiş orada 2850 eve getirdik. 20. Günde 3.900 çıktı anne sütüyle.Ama nasıl desem saatte 5 dk emiyor uyuyor.Hani öyle iki dk ne çekebilir bilmiyorum anlamadım.her beslenmede tek göğüs emiyor diğerine gecemeden uyuyakaliyo uyandırıp versem kusuyo.İkk oğlum mamayla beslendi 2 saatte yarım saat biberon iciyodu yavaş yavaş 90 CC ama 10 dk 90 içiyor olamaz.Benim çok kafam karıştı ilk defa emziriyorum ve garip geliyo hemen doymasi