arkadaşımın 2,5 yaşındaki kızında rutin kan tahlili yapılmış ve alp değeri 0-500 arası olması gerekirken 3500 cıkmıs. gastroentereolojiye sevk edilmiş ama tabii muayene gününe kadar içimiz içimizi yiyor. başına gelem bilgisi olan var mı bu konu hakkında?