Boyun fıtığım var cok ağrıyor sağlık ocağındaki doktor bi tane kas gevşetici krem verdi emzirmeye uygun dedi fakat içinde emzirmeye uygun değil yazıyor bi kere kullanmış bulundum. 4 aylık bebeğim sadece anne sütü ile besleniyor ne yapabilirim var mi emzirmeye uygun kas gevşetici hanımlar?