2 hafta önce uyuz teşhisi kondu doktor 3 günlük kükürtlü kür verdi kullandım hemşire arkadaşım kwelleda önerdi 3. Günden sonra kwelleda 24 saat kullanıp yıkandım üstüne sonra metrin sürdüm. 24 saat sonra yine yıkandım. Tabi kalıntılar asla geçmedi tekrar doktora gittim yine o kükürtlü karışımdan yazdı onu almadım. Çünkü kwelleda iyi gelmişti hiç kaşındırmıyordu kwelleda sürünce ama yıkanınca yine başlıyordu tabi kaşıntılar. Neyse ilk hafta böyle 3 gün kükürtlü kür 1 gün kwelleda 1 gün de metrin şeklinde gittim. Tabi kaşıntılar azalmadı uykular mahfoldu vücudumun her yeri sivilce gibi kabardı kırmızı yaralar oldu. 1 hafta geçince dün yani tekrar kwelleda sürdüm dün rahat uyudum yine gün içinde de kaşıntı yoktu rahattım ama akşam yıkanınca yine kaşıntılar azdı özellikle bacaklarım inanılmaz kaşınıyor ve kabar kabar oldu napcan Bi akıl verin valla şaştım bu kwelleda sürünce iyide yıkanınca kaşıntı gene oluyor hemşire arkadaş ben 2 hafta öyle kwelleda kullandım 1 arayla, bende geçti dedi. Kardeşim 3 gün kükürtlü karışım kullandı hemen geçirmişler eşi de kendide.. Bende bu kadar yüklenmeye rağmen neden hala geçmedi anlam veremiyorum. Üstelik şu an 7 aylık hamileyim. Nolur yardımcı olun.