Bebeğimin doğumundan 20 gün sonrasında büyük tuvaletini geç yapma durumu başladı baslarda 2-3 gunde bir derken haftada 1 yapmaya başladı. Kabiz gibi degil yaptigi zaman normal kivamli yapiyordu ama gec yapiyordu .Anne sütü aldigi icin normal oldugunu soyledi herkes tabi ben genede doktora goturdum ultrasonla da bakildi hersey normal, biraz daha buyudu 6 aydan sonra ek gidaya gecti (ama hala anne sutu agirlikli besleniyordu tadimlik yerse yiyordu) bu durum devam ettigi icin gastroenterolojiye yonlendirdiler orayada goturduk diyet basladik uktrasonla da bakildi teoitlerede bakildi hersey normal. Suan 1 yasinda bir kac aydir kivam olarakta kuru yani kabizlik cekiyor. Tuvalet sorunu hicbir zaman normale donmedi. Hala ek gida alsa da anne sutu agirlikli beslenmek istiyor yani bu durumu yaşayan anneler var mi aranizda ne gibi bir cozum buldunuz yada sebep sizce ne olabilir 2 ayri ozel hastaneye de goturduk hersey normal gozukuyor ama hala cozume ulasmis degiliz yani anne sutu agirlikli beslendigi icin mi bu durum boyle . Bu durumu yasayip farkli cozum yolu bulan annelerimiz varsa bilgi paylasiminda bulunursa sevinirim