Uyku eğitimi verdim 5. Ayda zor oldu ama başardım 10 aylık annemlere gittik benle uyumaya alıştı memeye alıştı. Eve geldik ne yatağı istiyor nede bensiz uyumayı. Uyku eğitimi verdim iki hafta tam oturacaktı hastalandı çok kötü bir hafta ateş pişikle uğraştık eğitim bitti alt üst oldu her şey. Şimdi her şey daha berbat. Uykumuz çok kötü ne yapacağımı bilmiyorum. Uyku koçlarına hepimizin ihtiyacı var para dökemiyoruz. Paramız olsa oğlumun her ihtiyacına veririm bir okuma kitabı alamıyorum ve çok zor bebeğim yenidoğan hali ve şimdiye kadar inan anneliği yaşatmayı bırak her şeyi burnumdan getiriyor. İkinci çocuğa yemin etmek istiyorum yaa