Kızlar oğlum 6,5 aylık. Anne sütüyle beslendi hep. Dün yataktan düştü. Şükür bir şey yok iyi ama o andan beri, sütüm o emerken dolar akmaya başlardı. Dolmuyor asla. Sıkınca damlıyor. Bariz bir azalma var. Mama aldım bugün. Emzirdikten sonra hazırladım verdim ama almadı. Nasıl yapıyorsunuz? Emzirdikten sonra hemen mi veriyorsunuz biraz geçince mi? Ya da memeyle doyduğu için mi almadı anlamadım ben şimdi. Bi aydınlatın beni lütfen🙏🏻