cileklipopkek yanlış anlamayın en büyük hata günde tek öğün beslenmek kesinlikle Günde en az 2 öğün beslenin ve iki de ara öğün yapın ya da 3 Ara öğün yapın o tek öğün beslendiğinizde Ne yiyorsunuz bana söyleyebilir misiniz Ben de size kendi yediklerimi söyleyeyim ve ben 2 sene öncesinde 32 33 kiloya yakın kilo verdim 6 ayda 3 ay diyetisyenle çalıştım kalan 3 ayda Kendim evde verdim her gün 10.000 adım atıyordum ve evde spor yapıyordum Daha sonra bir sene sonrasında ansızın hamile kaldım düşük tehdidim oldu yedim yattım yedim yattım kimsem yoktu kuru ekmek yedim her gün o kusma vakitlerinde ve kiloları aldım Geri ama Rabbime diye Binlerce kez şükürler olsun o yaptığım sporların hiçbiri çöpe gitmemiş şu an ikinci kızım tam üç buçuk aylık ve 3,5 ayda ben 21 kilo verdim kaldı geriye 7 kilo ve bunları çok basit ve kolay bir şekilde verdim Çünkü çoğu ödenmiş yağ değilmiş şu an kilom takılı kaldı zorluyorum onu verebilmek için Pes etmeyin pes ederseniz aybetmiş olursunuz ama pes etmezseniz inanın bir gün ben de Bunu başardım dersiniz ve onun verdiği huzurdan dolayı ömür boyu Sağlıklı beslenmek isterseniz ben hayatımda ilk defa Diyet yaptım İlk defa böyle güzel sonuçlar aldım ve şu an çok mutluyum sağlıklı beslenmekten