elayf normal dediler çok takıntılıyım dort doktora gittim ilki doğumu gerçekleştirdi hatası varsa söylemiyor olabilir diye ayrı üç doktora daha gittim.o 6 ay çok kötüydü.regli bir yandan ağrılar bir yandan birde gazlı bir bebek offf.sukur geçti bitti.