Happymomnes Merhaba kızlar, doktor D vitamini verdi bebeğime sizler hangi markayı kullanıyorsunuz ve ne zaman başladınız ?
ervakusunannesi Happymomnes doğumdan sonraki ilk kontrolde başladık. Doktorumuz youplus önermişti halen onu kullanıyoruz
Doruksmama Happymomnes sağlık ocağının verdiği gaz yaptı mahvetti oğlumu burda okuyup ocean momy verdik düzeldi çocuk ellerimle nasıl o hale getirmişim öyle üzgünüm ki içerikleri temiz değil araştırmadığıma çok pişmanım 3. Hafta fark ettim
gllevla D vitamini doğduktan 1 hafta sonra başlamıştık sanırım, ocean d vitamini temiz içerikli, kabız yapmaz 🙏🏼
Happymomnes gllevla merhaba, ocean vitamin D3 1000 iu benimki bebeklerde kullanılır mı ki. kafama takıldı sizinki hangisi
Seda588558 Aysenkpln bende kullanıyordum eczacımız katkı maddesi çok oldugu için bıngıldağın erken kapanmasına sebebiyet verebiliyor dedi bilginize.
Happymomnes Dfne02 merhaba, ocean vitamin D3 1000 iu benimki bebeklerde kullanılır mı ki. kafama takıldı sizinki hangisi
gllevla Happymomnes fısfıs şeklinde oluyor. Sadece 1 fıs sıkıyorum (3 damlaya denk geliyor) içeriğinde organik zeytinyağı ve d vitamini var sadece. İlk başladığımızda da pedia d kullanmıştık. Sonradan buna geçtik.
Dfne02 Happymomnes biz 600 ıu olanı kullanıyoruz 1000 olan daha büyük çocuklar için diye biliyorum ben