Zeyzeyim alerjiye bağlı egzaması vardı ve onlar kaşıntı yapıyordu kanatana kadar kaşıyordu suratını özellikle. Ekstra günde en az 10 defa sebepsiz hapşuruyordu, hafif hırıltılı hışırtılı nefes alması vardı. Bize bunları hafifletmek için verilmişti. Bunların hepsi de alerjiye bağlı oluyordu. Benim oğlum da birden çok besine alerji durumu vardı. İlk olarak 5 buçuk aylık gibi süt diyetini açtık sorun olmadı artık normal mama ek gıda da yoğurt vs gibi şeyleri tüketmeye başladık. Yumurtaya da vardı aynı şekilde,8 aylık gibi doktoru diyet açalım dedi ve 5-6 defa yedikten sonra bacakların da sayısız döküntü oldu diyeti kapattık tekrar. 14 aylık gibi tekrar açtık yumurta diyetini kademeli olarak ve sıkıntı yaşamadık bu defa. 2 yaşındayken organik tahin aldık kendileri yapan bir yerden ve vücudun da birkaç yerinde kabarma oldu sinek ısırığı gibi. Oğlumun susama da alerjisi vardı ilk teşhis alırken söylemişti doktor ama market tahininde problem yaşamıyordu. Bizim aldığımız da susam miktarı fazla olduğu için kabarma oldu muhtemelen,o yüzden onu yedirmedim market tahininden devam ediyoruz. Aslında bu konuyu doktorunuza danışsanız daha iyi olur sanki en doğru kararı o verecektir sizde ona göre yol izlersiniz. Bizde alerjisi olduğu besinleri diyet açıp tekrar belirti görünce birkaç ay daha diyete dönmekle devam etti süreç,doktorlarının önerisi bu yöndeydi. 1 buçuk yaş gibi de alerjiden sıkıntı yaşamamaya başladık,2 yaşında yaşadığımız problem harici.