Bebeğim 5ay 10 günlük tadımlara başladık. Muzu 2 kez verdim yediği için tekrarlamadım kabız yaptığını çoğu kişiden duymuştum. Bir akşam kızımı annemlere bırakıp acil bir yere gittik 1 saat falan durmuşuzdur saat de 9 falandı annemler kızıma muzla yoğurt yedirmiş bu olay 4 gün önce oluyor hala daha kakasını yapmadı. Evden çıkmadan da tembihledim anne bak biliyorum seni çocuğa birşeyler vermeyin karnı tok zaten acıkmaz diye. Eve gelince muz yedik beraber falan dedi. O zaman kızmadım da Şuan gerçekten sinirliyim yani neden karışıyorsunuz söylediğim halde. Her sabah düzenli kakasını yapan kızım 4 gündür yapmıyor aşırı huysuz ıkınıp duruyor elma verdim zeytin yapı içirdim az önce kuru kayısı kaynatıp suyu verdin kendim de içeceğim sütten geçer belki. Masaj yapıyorum karnına bacaklarını açıp kapatıyorum Gazını çıkarıyor ama kaka yok siz neler yaptınız başka