Anne sütü ve aptamil ile besleniyor oglum sms 2 gecedir sürekli gözleri kapalı ama aglayıyor hep hastaneye götürdük lavma yapıldı fakst halen yapmadk eve geldik sonra fitil yaptk doktor tavsiyesiyle o şekil yaptı ve rahatladı ama şimdi yine korkuyorum kabız yine olacakmı diye dogdugından belli benegğm hep hasta ve hep hastanedeyiz malesef 😭😭 Mama olarak ne önerirsiniz acaba herkes aptamilün kabız oldugınu söylüyor çevrem