biraslanmiyavdedi 18 aylık bebeğim. Son bir iki haftadır aşırı gazı var, yenidoğan dönemine geri döndük resmen. Çok gaz çıkarıyor, sürekli kıpırdanma halinde. Uyku kalitesi bile çok düşük. Farklı şeyler de yemiyor. Bu durumu yaşayan var mı, önerileriniz neler?
Beyzaa123 biraslanmiyavdedi merhaba bizde 18 aylığız ve aynı sıkıntıları yaşıyoruz diyebilirim. Hatta acillik bile olduk lağman yapıldı o derece yani. Doktorumuz dönem dönem olabileceğini söyledi, metsil damla verdi çok işe yaradığını söyleyemeyeceğim yemeklerine kimyon atıyorum hep, umarım bian önce geçer 💐
Zey-yus50 biraslanmiyavdedi bizimkininde gaz çıkardığını duyuyorum bu ara sık sık öyle rahatsız değil şükür ama gazı var geçen kaynanam dedi havalar soğudu ayakları üşüyordur ondan oluyo
rua_da_senhora_das_verdades biraslanmiyavdedi Biz yaşamıştık 14.ay gibi. Alerji sebepli çıktı. Domates karın ağrısı,gaz yapıyordu.
Srpslk biraslanmiyavdedi bizde 18 ayligiz 16 aylıktan beri bizdede başladı bende anlamıyorum ne gazlı yiyorum ne ona yediriyorum daha havalar sogumamisti başladığında gece yarum saate bı uyanıyor kıvranıyor bu ayda olmaz diyordum bı tek bebim oğlanda değilmiş demekki oluyormuş sabaha karşı çıkarıyor genelde ondan sonda rahatlıyor
biraslanmiyavdedi Beyzaa123 Artık sinirlerim kaldırmıyor ya 🙁 yenidoğan dönemi kabus gibiydi o günlerim aklıma geliyor yine mi diyorum.
Beyzaa123 biraslanmiyavdedi insan diyor bi oğlum sen 18 aylıksın kendine gel ne gazı diye 😄 ben öyle durumlarda karnına sıcak havlu koyuyorum sadece nane kaynatıyorum süzüp onu içiriyorum hemen yumuşuyor ve gazı çıkıyor aklınızda olsun🫶🏼
biraslanmiyavdedi Beyzaa123 Evet tam bitti derken 1 buçuk yaşında hortladı 😵💫 Kuru naneyi değil mi? Aklımda olsun deneyeyim, teşekkür ederim. İnşallah çabuk biter bu gaz illeti 🥲
NmalkoC Bizimde 16 aylık hala bazı geceler uyutmuyor kolik dönemi bittimi düzelir dediler ek gıda başladı tekrar problem 16 aydır hala bazı geceler rahat yatsada cogu gece yaşıyoruz bu problemi yemesine dikkat editorum okadar ama faydası yok
biraslanmiyavdedi NmalkoC Bu birkaç haftaya kadar hemen her şeyi yiyordu bir şey yapmıyordu, anlamadım. Yumurta beyazına alerjisi var, tarif yaparken aşırı pimpirikleniyorum beyazı kaçmasın diye kaçıyor mu o da mı yapıyor bilmiyorum.
biraslanmiyavdedi rua_da_senhora_das_verdades yumurta beyazına alerjisi var ama çok da dikkat etmeye çalışıyorum kaçmasın diye, kaçıyor heralde 😑
rua_da_senhora_das_verdades biraslanmiyavdedi Domates,mandalina,portakal gibi asitli yiyeceklerde yapabilir. Yetişkin insanda dahi karın ağrısı gaz sancısı yapabilir diye okumuştum. Bunuda bir araştırın okuyun isterseniz. Kış mevsimi geldi, kış sebze meyveleri de olabilir yani.
Berilsmom46 biraslanmiyavdedi benim kizimda 13 aylık yumurta beyazına alerjisi var ama ben hiçbir şekilde vermiyorum yumurtayı 2 yaşına kadar yemeyecek hastanelik oluyor çünkü ve o gaz sorunu bizde de var bazen çıldırıyorum
biraslanmiyavdedi Berilsmom46 sarısını yedirebilirsiniz demişti doktorumuz, iyi ayırmaya çalışıyorum ama karışıyor galiba 😐