Damlapoyraz Arkadaşlar bebeğim 4 gündür pişik sudocrem pişik kremi kullanıyorum ama hala geçmedi önerebiliceginiz krem veya bir uygulama varmi
kadrfdan Damlapoyraz eskiden dedelerimizin tras sonrası kullandığı o “arko” kremi önereni çok duydum denemedim henüz ama isterseniz siz bir deneyin
Damlapoyraz kadrfdan cesaret edemem açıkçası kullanan biri olsa denemiş birisi o şekil kullanabilirim yinede teşekkür ederim 😊
a_burcu_bur Damlapoyraz bildiğimiz margarin ya da vazelin iyi geliyo. Tıbbi olarak da bize doktor beş krem birden vermişti 🙄 hepsini üst üste sürüyoduk. Hamazinc vardı, mustela vardı, madecassol vardı. Bizimki iyice kötü olmuştu, bildiğin yanık gibiydi 🥲
Besraesin Damlapoyraz sudocrem kullanıyorduk burda forumda 2 tane urun söylediler pısık ıcın ıkısını de kullandım duan adlarını hatırlamıyorum baya kızarmıstı doktorumuza gıttık travazol yazdı 4 gun kullandık sadece cok sukur gectı danısıp kullanabılırsınız doktorunuza
NmalkoC Damlapoyraz benım oğlumda çok pişik olurdu zdrave var macır kremi tek o işe yaradı bizde gerçekten pişik için cok etkili ayrıca sivilce falanda kurutuyor
DenizAras1410 Canım bizde 21 günlüğüz. Eczaneden trosyd, fito ve hamazinc isimli kremleri aldım. Azıcık azıcık hepsinden sürüyorum sırayla. Bir tanıdığıma doktoru vermiş onun tavsiyesi ile aldım bende. Çok kötüydü oğlumun poposu. Bacak aralarındaki derileri yüzülmüştü. Kremleri 2 gündür kullanıyorum geçti. Sudokremi de günde 1 2 kere kullanıyorum o sadece kızarıklığını alıyor. İlk zamanlar mustela kullandım bizde faydası olmadı.
Egeninannesiii22 Damlapoyraz hametol baby krem, ama açma kapama kapağı olan degil, normal dönerek açılan yağlı kremlerinden, küçük 30 mg lıklar genelde öyle, eczanede satılıyor e bebekte satılıyo inş bulursun çok fayda gördüm ben suducrem bepantol falan hikaye
Nurgl Damlapoyraz bepanthol ve sudocrem ikisini aynı anda sür baya hafifliyor ben çözümü onda bulmuştum
Annelojist Damlapoyraz canım mustela bepanthol falan hikayeymiş bence. Eczaneden Hamazinc isimli kremi al kullan içerisinde çinko olduğu için pişiğe çok iyi geliyor. Oğlum doğduğundan beri kullandım hep sürmem fakat kızarıklık geya su toplamış gibi olduğunu görürsem hemen kullanırım her alt açmasına geöene kadar sürerim zaten 1-2 günde etkiyi göreceksin
Annelojist Damlapoyraz bu arada sudocrem ve mustelanın pişik kremini de kullandjm hiçbir etkisini görmedim
Nursenaglbtn Geçmeyen pişiğimiz vardı baya kötü olmuştu pişik kremleri falan geçirmiyordu doğal zeytinyağı 1 günde geçirdi şimdi sürekli zeytinyağı kullanıyorum aşırı memnunum bitmiş olan d vitamini şişesine doldurdum hatta kolay olsun diye