elcn4139 Canım zayıf değilki gayet iyi. Ortalamanın içinde zaten. Benim kızımda 11,5 kg 18 aylık. Sabah kahvaltı yapıyor. Sonra mama içip yatıyor. Uyanınca çorba türü. Sonra meyve. Akşam bizle biraz atıştırıyor. Sonra mama ve uyku. Eline arada poğaça ekmek falan veriyorum onlarıda az az yiyor. Ama aşırı hareketli hiç oturmaz. Seninkide öyleyse kilo almaması normal. Zaten görüntüde zayıf değil gayet sağlıklı duruyor bu kilo