Cigdemino oncelikle gecmis olsun, bende kucukken vardi kasik fitigi hayal meyal hatirliyor hastanelere goturuldugumu. Kasigimin ustunde sislik varmis ve bazen top gibi olurmus ama donemde aileme kiz bebeklerde goruldugunu, 15 yasa kadar beklemelerini ve 15 yasinda gecmezse o zaman ameliyat tavsiye etmisler benim 12-13 yaslarinda tamamen ortadan kaybolmus. Anlatmamin sebebi, belki bir kac doktora daha goturmek istersiniz diye. Tabiki her fitik ayni degildir, benim deneyimim bu sekildeydi.🌸