Ellidokuzece şöyle söyleyim, canım bişey yemek istedikçe özellikle tatlı istediğinde meyve yedim. Abur cuburu ve ekmeği kestim. İki hafta sonra falan kilo verdiğimi fark edince gaza geldim, emeğim boşa gitmesin diye iyice yememeye başladım. Çalışan biriyim ama kahvaltı yapmadan çıkıyorum çoğu kez 12ye kadar bişey yemiyorum. Öğlen de ekmeksiz yemeye çalıştım akşam da 7 gibi yiyodum yine ekmeksiz yersem de çeyrek ekmek anca. Haa haftasonu falan simit vs yiyodum illaki. Elimde de su, gördükçe içiyodum. Günde 2 lt net. Normalde hiç su içmem, aklıma gelmez, günde bi iki bardak anca içerim.