Lilasnm Kızım 4 buçuk aydan sonra mama takviyesi almaya başladı, ilk olarak hipp combiotik kullandık ama hem istekli içmedi hemde kilo alımı olmadı. Daha sonra Similac kullandık, severek içiyor hemde kilo alımı daha iyi. Ancak şimdi 6 ayı doldurdu ve 2 numara mamaya geçeceğiz. Acaba Similac 2.numara kullanıp memnun olan/olmayan varmı? 🤷🏻♀️
Linakaya Lilasnm similaç 2 de protein oranı çok yüksek olduğu için tercih etmedim gereğinden fazla kilo aldıracaktır :( anne sütü 1.4 smilaç 1.7
Lilasnm Linakaya Anladığım kadarıyla mühendisoğlunun tablosundan bilgi alınılmış fakat ben detaylı araştırdığımda proteinin kilo alımına sebep olmadığı eğer alınan protein enerjiye çevrilmezse yağ yapımında etkili olduğunu öğrendim yani bu bebeklik döneminde değil ileriki dönemlerde obezite olabilecek bir durum ki bebeklerin haraketsiz olması mümkün değil. Yani demek istediğim örnek vermek gerekirse mühendisoğlunda iyi gözüken bebelac gold detaylı incelendiğinde vitamin ve mineral yönünden çok çok zayıf bir mama. Zira keçi sütünden üretilen mamalarda genelde 2 oranında protein mevcut. Ben genel kapsamda araştırıp kızıma en iyi gelecek mamayı tercih etmeye çalışıyorum. 😊
Linakaya Lilasnm kendim araştırıyorum bende aptamil kullanıyorum içeriği bebelac ile aynı diyorlar ama asla güvenemem bebelac a😊
aysu572019 Ececavus hipp denedik... sürekli kustu içtiğini. bebelac gold kullanıyoruz, memnunuz. minimum gaz yapıyor, kusturmuyor, güzelde geliştiriyor. sma aptamil... hepsini denedik. bebekten bebeğe değişiyor demek
Lilasnm aysenur06 Forumlar hariç toplatıldığına dair bilgi gösterebilirmisiniz? Zira Amerikada en çok tercih edilen mama.
Lilasnm sila Amerikada en çok tercih edilen mama similac. Toplatıldığına dair kaynak gösterebilirmisiniz?
hanifedog similacın toplatılldığını ben de çok duydum 2 yıl filan önceydi sanırım. aptamil veriyorum ben anne sütüne yakın diye