Aryaveannesi22 evet iki çocuğum da oldu oraya pomba koyuyorum ben doluyor kendi kendine 25-30 cikiyor sonra duruyor
Ama asiri zor oluyor benim icin cunku benim sagma makinem wee baby manuel olani mecbur elimle tutmam lazim o yuzden asiri zorluyor valla bi yandan yastikla onu sıkıştırıyorum diger yandna bebisi emziriyorum ama her zamanda yapamiyorum