Eylem_eslem merhaba eğer ciddi bir üfürüm olsaydı (asd, vsd, darlık vs. Gibi ve çok daha ciddi doğumsal anomalilerden ötürü) yaşına gelene kadar olan muayenelerinizde zaten dikkat çekerdi. Öyle bir üfürümki siz bile rahatlıkla anlardınız. Hastalığından dolayı duyulmuş olabileceği gibi basit bir gripte bile miyokardit riski bulunuyor. Herhangi bir doğuştan kalp hastalığı bulunmaksızın doktorlar 1 yaş civarı pediatrik kardiyoloji kontrolü öneriyorlar zaten. Size en yakın üniversite hastanesine bir gidin eko yapılsın. Hem kontrol olur hem içiniz rahat eder.