Kızlar merhabalar , 1,5 yaşında oglum var 2 aydır kabız gitmedigimiz doktor kalmadı , en son dulkosoft yazdı ve NB probiyotik 2 ay oldu kulanıyoruz dulcosofu kestim çunku ekzacı ileride bagrsak tembelliği olabilicegini soyledi ve bugun zorla yaptı dışkısını agliyor , yemegine oyle dikat ediyorum gine degişen birşey yok . Bugun parkta bir anne dedi mamayı kestim kabızlık sorunumuz bitti . Artık nedenini bulmak istiyorum bende bu kabızlıgın başınan geçiren varmı. ?