Mummyyy benimde hiç göğüs ucum yoktu ben sağıp veriyordum, ucu olmasa da memeyi ağzına vermeye çalışıyordum mutlaka. Sağdıkça çıkıyor bide göğüs çıkarma aparatları var onlarla deneyebilirsiniz. Bebeğiniz çektikçe de düzelecek. Yine de bi ebe hemşire vs destek alsanız iyi olur ben 15 gün boyunca her gün hastanedeki ve sağlık ocağındaki ebeye gitmiştim