Hayriss_keklik35 İki gün sonra 4 aylık olucak ağzından çok su akıyor ve başında kafasında yani ateş var ve çok ağlıyor ellerimi yıkayıp diş etlerine elimi sürtünce susuyor çekince ağlıyor sizce dişmi yoksa başka bişeymi korkuyorum üzülüyorum🥺😣
Sebusebu Hayriss_keklik35 doktorumuz diş genetk demişti eğer sizde anne baba erken cıkardıysanız olabilir… sulu dişlikler var buzdolabına koy damağına sürersin rahatlar. Zaten diş cıkarma uzun bi dönem
Mizmizmyrtle Hayriss_keklik35 bizimde 4 aylık başlamıştı 5.5 ayda iki diş çıkardı alttan eşimde erken çıkartmış ona çekmiş
Hayriss_keklik35 Sebusebu ah ah öyle yapayım kabarma yok ama yeni başlıyo sanırım üzülüyorum onla bir ağlıyorum😂
Cansuselck61 deniz-95 benim kızımın alt damağında iki dişininde kabartısı var önden bakınca 4 aydan beri salyası akıyor 5 aylık şuan tahminen ne kadar sürede çıkar süreklide kaşınıyor
Bao Hayriss_keklik35 erken değil. Artık diş çıkarabilir ama çok salyası olması hemen diş çıkaracağı anlamına da gelmiyor. Benim oğlum 3 aylıkken başladı, 6.ayda çıktı dişi. Bunların tamamı normal. İçiniz rahat olsun.
deniz-95 Cansuselck61 ya benim kızımın sürekli salyası akıyordu sürekli elleri ağzındaydı biz ellerini keşfediyor sanıyorduk. Meğer dişi çıkmış. Hiç ateş huysuzluk vs de olmamıştı ilk dişlerinde birdenbire çıkardı. O yüzden net bir şey söyleyemeyeceğim.