Kızlar yaklaşık 4,5 ay önce spinal sezeryan oldum, ameliyat esnasında belime bi türlü iğneyi yapamadı anestezici 5 defa o iğneyi belime soktu 6. Da yaptı, her sokuşunda belim kendi kendine geriye doğru attı bana “ kımıldama olmuyor” dedi ben de artık canımın acınasıyla ben kımıldamıyorum sen soktuğun an belim atıyor dedim neyse ameliyattan sonra iğnenin yapıldığı yerde yaklaşık 6 cm lik bi morarma oldu, şimdi ise çocuğumu bile zor kucağıma alıyorum çok ağrıyor ama sadece omurilik hizam kütük gibi sanki hareketim kısıtlı düz duramıyorum, bu neden oluyor ne yapmam gerekiyor?? 😔