Bugün kapıya vurdum bide 1 saat yürüdüm sızladı ama hafif şişti gibi biraz da kızarıklık var sanki ama çıktı mı incindi mi bilemiyorum oynatıyorum dokunuyorum tabi acıyor ama çıksa hiç oynamamam herhalde bilgisi olan doktora gidip röntgen çektircem son çare