eymen_oyku İnternete bakma sen canim çocuk doktorumuz bu hastalıktan kesinlikle korkma dedi bana o internette yazanlar hiç topuk kani aldırmayan hiç tedavi görmeyenlerin olabileceği şeyler dedi ilacını verdinmi senden benden diğer bebeklerden hiç bir farkı olmayacak dedi sütüm kesildi benim bu yüzden ilk günler sürekli ağlıyordum ama insan alışıyor diyorum ya tedavisi olmayan bir şey olsaydı ne hastalıklar var ilaçları çok pahalı alamıyorlar tedavi göremiyorlar hiç değilse tedavisi kolay napalim Allahtan gelene raziyiz