birannebirmelek evet ilk aylardaki kadar hızlı olmuyo. Kızım 1 yaşından sonra 3 aylık kontrollerde hep 400-500 gram alırdı. Bu seferki 3 aylık dögüde 1000 gram almış. Bazı aylar boyları daha çok uzuyo pek kilo almıyolar, bazı aylar kilo alımı daha çok oluyo. Önemli olan gelişimin devam etmesi, bunun takibi yapılıyo zaten