Hashimoto tiroidim vardı bazen az bazen çok çalışıp kendi kendine düzeliyordu ama doğumdan sonra tiroid değerlerim çok bozuldu. Yavaşlamış ve doktor euthrox isimli tiroid ilacını verdi dünden beri kullanıyorum ama bebeğim dünden beri çok huzursuz ve ben de değişik yan etkiler yaşıyorum. Çocuk doktoruna da danıştım alakası yok diyor ama tesadüf mü ilaç bebeğe mi geçiyor anlayamadım. Kullanan var mı bu ilacı? 🥺