Bebeğe göre değişir tabiki de ama aptamilden memnun olan kimseyi duymadım. Bende evolvia kullanıyorum memnunum yumuşak içimli. 30 ml su için mamayı silme 1 ölçek kullanıyorsunuz. Kaynatılmış soğutulmuş hazır su ile hazırlayın. Mama azıcık ılık olsun diye hazırlarken içine kaynamış bir iki damla hasır sıcak su ekleyin. Ve bebeğinizde gaz olmaması için mamayı yukarı aşağı değilde sağa sola sallayarak karıştırın. Birde 30 ve katları olarak hazırlayın ki ölçünüz tam olsun mesela bebek 40 cc içiyorsa bile siz 60 yapıp kalanı dökün. Ölçüyü net ayarlayamazsanız bebekte kabızlık olur demişti doktorumuz