İyi akşamlar anneler, özellikle gazlı bebek anneleri. Bebeğimin gaz problemi var. Sürekli ne pişirsem gaz yapmaz diye öğlen ve akşama menü aramak yorucu oluyor. Bi yerde de artık yapacak fikir bulamıyor insan. Menü önerirsek birbirimize yararlı olur diye düşündüm🌸