Mmmdmeteefe yetememek derken neyi kastediyorsunuz?
Maddi anlamda mi? Kıyafet, mama, bez vb. Temel ihtiyaçlarını mı karşılayamıyorsunuz?
Aç, uykusuz mu kalıyorlar?
Düşüp sakatlanıyorlar mı?
Sevgi anlamında, öpüp koklayamıyor musunuz?
Hasta olduğunda tedavisini mi uygulamıyorsunuz?
Ne ola ki bir annenin yetememesi?
Çocuklarının temel ihtiyaçlarını karşılayamaması dışında..
Eğer bunları karşılıyorsanız yetebiliyorsunuz demektir.
Yetemediğiniz, kendiniz veya ev işleriniz olabilir.
Bu konuda da destek almak yararlı olacaktır.
Eğer destek/yardım alma şansınız yoksa ev işleri bırakın bir süre dağınık kalsın. Yapabildiğiniz kadarını kendinizi yormayacak şekilde yapın.
Kendiniz için illa temel kişisel bakım ihtiyaclarınızı karşılıyorsunuzdur. Bu sırada çocuklara bakan biri vardır diye düşünüyorum? Süreyi uzatabildiğiniz kadar uzatın, tek başınıza kalmaya çalışın. Uyudukları zaman bazen siz de uyuyun ama bazen kendinize bir keyif kahvesi yapıp birkaç sayfa kitap okumaktan geri durmayın derim..
Her şeyden ötesi, gelip geçici bir süreçte olduğunuzu unutmayın
Zaman geçtikçe büyüyecekler ve size olan bağımlılıkları azalacak.. “2 sene sonra rahatım.. Gelecek yaza daha rahat olacağım” gibi hedefler koyarak kendinizi motive edebilirsiniz
Zor.. Ama anneyseniz başarırsınız. Kalbinizdeki evlatlarınıza karşı duyduğunuz sonsuz merhamet ve sevgi yeter💕